O nas - Iwona Kania
Nazywam sięIwona Kania, jestem specjalistką public relations, wykładowczynią i założycielką własnej agencji — Iwona Kania PR. Moją misją jest wspieranie ekspertów, liderów i marek osobistych w budowaniu autentycznego, silnego wizerunku w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
Jestem absolwentką Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego (2012), z wykształcenia logopeda, posiadam tytuł doktora nauk humanistycznych w specjalności językoznawstwo polonistyczne, który uzyskałam na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Przez sześć lat pracowałam w Państwowym Instytucie Medycznym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie (zaczynając od pracy jako logopeda w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej, poprzez administrację – kierowanie Działem Obsługi Pacjenta PIM MSWiA orazpełniąc funkcję rzeczniczki prasowej placówki). Byłam odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji oraz polityki informacyjnej szpitala oraz nadzór nad jej realizacją, reprezentowanie placówki w mediach, event management i zarządzanie komunikacją w sytuacjach kryzysowych. W trakcie pandemii koronawirusa odpowiadałam za komunikację szpitala tymczasowego działającego na Stadionie Narodowym. W sierpniu 2023 r. zostałam powołana na funkcję rzecznika prasowego Ministerstwa Zdrowia i Dyrektora Biura Komunikacji MZ. Od połowy stycznia 2024 pracuję dla Naczelnej Izby Lekarskiej, obecnie koordynuję pracę Działu Komunikacji i Mediów NIL.


Jestem pomysłodawczynią 10- odcinkowego serialu dokumentalnego „Chirurdzy” wyprodukowanego przez TVP, którego reżyserami są Piotr Poraj-Poleski i Alicja Chmielewska.
Praca administracyjna w sferze budżetowej nie jest mi obca – dziś wykorzystuję swoje doświadczenie, by pomagać innym pokonywać codzienne kryzysy i budować nową jakość.
W ramach mojej działalności świadczę usługi w obszarach:
doradztwa w zakresie komunikacji i zarządzania marką,
kreacji i dystrybucji treści (teksty, materiały video),
szkoleń i warsztatów (komunikacja, PR, media społecznościowe),
wsparcia edukacyjnego — pomocy w zdobywaniu umiejętności oraz kompetencji komunikacyjnych.
Moje podejście opiera się na profesjonalizmie, kreatywności i partnerstwie — bo wierzę, że komunikacja to dialog, a prawdziwy wizerunek buduje się transparentnie i konsekwentnie.
Galeria
Zobacz nasze realizacje w poprawie wizerunku placówek medycznych.
Skontaktuj się z Iwoną Kanią
Jestem tutaj, aby pomóc w poprawie wizerunku placówek.